23 augusti 2007

Halvvägs genom min sexdagarsvecka...

Fyfan, jag är så trött.
Och värre blir det.
Lite mer för varje dag, nästan, för idag var lugnare än igår. Inget lunchkaos med andra ord. Och jag känner att jag borde orka skriva om någonting annat än jobbet, men nej, tyvärr, det går inte just nu, för det är det enda jag hinner med. (Det blir bättre sen, jag ska bara vänja mej vid tempot. Snart ska jag börja whina om nonsensgrejor igen, jag lovar.)

08:30 - Går upp, duschar, käkar frukost
09:00 - Kollar mejlen och bara slappar
10:00 - Cyklar till jobbet/ringer pappa om det regnar
10:58 - Stämplar in
19:32 - Stämplar ut
19:51 - Kommer hem, om jag fått skjuts
20:13 - Kommer hem, om jag cyklat
20:30 - Käkar något framför valfritt nonsensteveprogram
21:00 - Kollar mejlen/bloggen/bdb
ca 22:00 - Ramlar ner i sängen

Att jag fortfarande är vaken beror på att jag skrivit en jobbansökan till Kläppen.
Nu håller vi våra kollektiva tummar, eller hur?
Jaja, jag ska skicka till Åre, Sälen, Hemsedal, Trysil och x antal andra med. Men ändå.
Tummar.
Ja.

2 kommentarer:

Elin sa...

Håller alla tummar jag har! vilket blir.. tre!

Johanna sa...

Håller mina två tummar allt jag har!