5 december 2006

Tjejsnack v.49

Inredning

Hur skulle du beskriva din inredningsstil? Mest IKEA. Jag gillar inte när det är mörkt och murrigt. Ljusa tapeter, ljusa träslag och gärna gröna färger till. Mitt rum är ett bra exempel på det, allt är vitt, grönt, rött eller björkmönstrat.
Hur mycket pengar spenderar du på inredningsdetaljer varje månad? Inga alls. Om inte affischerna som föjler med vissa av musiktidningarna jag läser räknas. Och isåfall är det väl en hundring för tidningarna i fråga.
Mitt bästa inredningstips? Lever man i ett land med vinter, som Sverige, är ljus väldigt viktigt. Värmeljus, ljusa möbler, tyger och tapeter, vadsomhelst. Jag gillar verkligen inte artonhundratalsmurrigheten.
Vilken är den värsta inredningstabben du gjort? Jag vet inte. jag har ju bara mitt rum att klanta till, och det får väl vara nån bild jag satt på dörren eller väggen och sedan plockat ner illa kvickt.
Vad vill du helst ha till ditt hem just nu? Vet inte.. en teve kanske. Eller ett ställ till min elbas.

Inga kommentarer: