14 april 2007

Hämnden är ljuv, eller hur?

Jag utmanade ju Johanna häromsistens (i förrgår?) och nu har hon utmanat mej tillbaka, så jag har inget val. Here goes:


11 Favoriter:
  • Färg: Grön
  • Mat: Just nu vill jag ha mackor och varm choklad. Min basmat.
  • Band: Finns väl flera hundra, men Jimmy Eat World är alltid kungar.
  • Solosång: Eva Cassidy's cover på Fields Of Gold. Ryyys!
  • Film: Amelie
  • Bok: Böcker, alla Belgarionböckerna.
  • Sport: Skateboard, fast det är ingen sport, så snowboard/skidåkning.
  • Årstid: Alla.
  • Veckodag: Inte måndagar iallafall. Då har jag kulturhistoria och det sabbar allt, verkligen allt.
  • Glassmak: Sias chokladglass. Mums!
  • Tid på dygnet: Tänker bäst på natten, är lyckligast soliga morgnar.

8 För Tillfället:
  • Humör: Trött, förkyld och hungrig.
  • Smak: Va? Inte fan vet jag. Jag är sugen på flädersaft. Duger det?
  • Kläder: Svarta mjukisbyxor, tofflor, en tröja med en kanin på och en grå sweatshirt. Och extremt illaluktande strumpor som jag tänker ta av mej nu.
  • Bakgrund: Tonight I'm Gone med Alexisonfire + Moneen
  • Nagellack: Inget alls, jag har jobbat. Och jag använder inte nagellack.
  • Tid: 21:13
  • Omgivning: Datarummet/städskrubben.
  • Irritationsobjekt: Skolan (och femtioplussare som tar en bricka till varje tallrik i diskvagnarna på jobbet).

6 Har Du Någonsin:
  • Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej.
  • Brutit mot lagen: Antagligen.
  • Blivit arresterad: Nope.
  • Badat naken: Ja, när jag var yngre.
  • Varit med på teve: Ja. I bakgrunden x antal gånger.
  • Kysst någon du inte känner: Nej.

3 Personer:
  • En du kan berätta allt för: Sofie.
  • En du tycker om: Bara en? Johanna, isåfall.
  • Du inte gillar: Ulf Ekman.

2 Val:
  • Kaffe eller te: Ingetdera. Varm choklad däremot...
  • Vår eller höst: Båda. Jag är tråkig.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Det börjar ju likna manetkastning/kokosbollskastning/vattenskvättning (tänk havet, inte toaletten) det här. Har man väl börjat utmana blir man utmanad tillbaka ;)

heddacarolina sa...

o ja.