7 april 2007

Meningslöst inlägg, på grund av trötthet

Jag har varit så trött idag. Helt vansinnigt. Och ändå var det inte jag som skrattade i princip oavbrutet en hel lunchrast. Jag bara hörde på.
Där snackar vi vansinnigt.
Och apropå lunch, det är schnitzel och bearnaisesås imorgon. Yummie! Jag kommer väl föräta mej eller något, men då må det vara hänt. För att fira att på måndag börjar lovet, och det börjar så bra det kan, för jag ska på My Chemical Romance, och jag längtar ihjäl mej. Det kan nog bli den bästa spelning jag varit på, delad etta med Håkan på Majas 2005.

Ibland är det tvärdepp att titta på klockan trettiofem minuter innan man slutar och inse att om tretton timmar och femtio minuter är man där igen, och då iförd fin kallskänksmössa. Att vara i kallis är kul. Men jag gillar inte mössorna. Snacka om att sabba frisyren.
Jag har gått och blitt en sån som fixar luggen i spegelbilden som blir i skyltfönster och dörrar. Tänka sej. Men min lugg är viktig.

Nu kommer jag inte på något mer, min hjärna har redan gått och lagt sej. Det kan den behöva. Resten av mej med.

Så.

Poskposk på er.

2 kommentarer:

Elin sa...

Så avundsjuk. Vill. Se. MCR.

Andas, in, ut. Tänker på 1 juli.

Hoppas konserten blir bra! :)

heddacarolina sa...

Kan det bli annat än bra? :)

Och 1 juli ja. Pier Pressure. Det är ju sommarens största måste. Plåstret på såren för att The Warped Tour bara är i USA liksom ^^