11 april 2007

Three, is a magic number..?

Hittade en ny variant på lista här, och jag har tjugo minuter att slå ihjäl innan Grey's Anatomy, och jag vägrar att slå ihjäl dom med att fortsätta städa mitt rum. Så.

Tre namn du har:
  • Hedda
  • Heddious
  • Heddz

Tre delar av din härkomst:
  • Falkenbergare
  • Upplänning
  • ...och farfar hade lite portugis i sej, tror jag.

Tre saker som skrämmer dej:
  • Mellanmänniskor
  • Elakhet
  • Att bli ensam

Tre saker du använder varje dag:
  • Tandborste
  • Kläder
  • Dagboken

Tre saker du har på dej just nu:
  • Min MCR-tee
  • Filt
  • Tofflor

Tre av dina favoritband, just nu:
  • 30 Seconds To Mars
  • My Chemical Romance
  • Fall Out Boy

Tre av dina favoritlåtar, just nu:
  • The Sharpest Lives - MCR
  • From Yesterday - 30STM
  • Hear You Me - Jimmy Eat World

Två sanningar och en lögn:
  • Jag är ateist
  • Jag tror på tomtar
  • Jag tror på jultomten

Tre intressen:
  • Musik
  • Skateboard
  • Skriva/Läsa/Reflektera

Tre saker du vill göra, just nu:
  • Dricka något, typ mjölk eller vatten
  • Byta låt i iTunes
  • Vinna en miljon

Tre platser du vill åka till:
  • Australien
  • Naboo
  • Fylke

Tre saker du vill göra innan du dör:
  • Komma på en medicin mot AIDS, och en mot cancer
  • Standardisera oljepriset och bensinpriset internationellt
  • Spela på The Warped Tour

Och bara för att jag är på det humöret utmanar jag följande personer, som jag vet kommer läsa förr eller senare, att fylla i samma lista: Johanna, Kusinon och mitt stök till lillebror.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Utmaningen antagen ;)

Berander sa...

fling. *heh*

ordat.

äva bloger att käka boxtäver...