12 april 2007

Två sätt att inte bota halsont

Det första jag undrade när jag vaknade var vem som hällt sand i min hals. Sen kom jag ihåg att det hade skavt lite igårkväll. Jag hade en luddig och väldigt nyvaken idé om att choklad hjälper mot halsont och proppade i mej två bitar trekantig dito från Schweiz/Scandlines varpå jag somnade om och drömde att en kompis till mej som verkligen inte är nån hejare på brädsporter vann X-Games i skimboarding. Mamma väckte mej under prisutdelningen och sen gjorde jag en helomvändning och la fötterna på kudden och huvudet i fotändan av sängen och sov lite till. Det hjälpte inte det heller. Jag brukar alltid vara halvförkyld, men helförkyld är inte riktigt min grej, så...

Nu sitter jag här och försöker låta bli att vara arg.

Vad det än är så kan det vänligen gå över till på lördag.

Alltså:
  • Halsont
  • Ont i kroppen
  • Lock för öronen
  • Kli i ögonen

Blä.

Jag tror att jag är allergisk mot att varva ner.

Inga kommentarer: