18 april 2007

Hosthost

Idag har jag hostat mycket.

Och jag har varit på stan med en god vän och köpt ett par jeans bara för att dom var så jäkla snygga. Helt olikt mej.
Dessutom har jag inmundigat den vårliga munken, lyssnat på Infinity On High fyra gånger och insett exakt hur elakt det är att Denny dör i Grey's Anatomy. Klart att det var sorgligt redan när jag såg avsnittet där han dog, men det är ännu värre när man ser de tidigare avsnitten.
(Jag har en sällsam talang för att fastna för teveserier när jag råkar se säsongsavslutningarna.)

Men alltså, hur normalt är det att jag har baggyjeans?
Skitsamma, dom är sköna. Och det finns inget värre än stuprörsjeans när sommaren kommer. Möjligtvis en såndär röd latexhistoria som Britney har på sej i videon till Oops...I did it again, men det är väldigt orealistiskt att jag någonsin ens skulle överväga att ta på mej en sådan. Om dom ens går att få tag på. Låt oss vid gud och alla hustomtar hoppas att det inte går.

Om någon skulle kunna ge mej ett par hobbitfötter däremot..

^^

2 kommentarer:

Berander sa...

Jag skulle kunna betala pengar för att få se dig i Britneys gummidräkt :))))

heddacarolina sa...

I bet you would :D