30 april 2007

How To Change A Life

Ojoj, jag har inte hunnit blogga mycket det senaste.

Det har hänt en massa saker och jag har haft massor att göra. I lördags jobbade jag, och sedan gjorde jag stan med Lina&Sara. Riktigt riktigt roligt, och häller man i mej en cider har jag kul löjligt länge. Det blev några höjda ögonbryn här och var "Nämen, Hedda! Är du ute? Oj!". Snabbkoll på Zätas, vidare till ett helkul Bratt och avslutningsvis en kebabrulle på Falkenbergs pizzeria, fast halva skänkte jag till Lovisa, för jag blev mätt. Halv fem sprang jag och Lina hem genom stan när solen nästan började gå upp. Två och en halv timme senare ringde väckarklockan, och ett tiotimmarspass på Laxbutiken väntade.

Jag var trött, men så trött att jag inte kände hur trött jag var. Efter en kaosdag med kö mest hela tiden och förseningar och brist på allt däckade jag och sov elva timmar.
Idag har jag jobbat igen och det var rena semestern jämfört med igår.

Nu sitter jag och väntar på att mitt hår ska torka lite lite till, och sedan ska jag fixa mej och dra ner till någons badstuga.

(Ger man mej vaniljglass ler jag oavbrutet, och mycket länge, särskilt när jag är trött.)

2 kommentarer:

Elin sa...

Jo så här är det, Batman har en suuuupercool bil PLUS att han har en jättetuff Sidekick! Eh.. Okej.. Jag erkänner, jag har kanske inga bra argument.. Men jag tycker i alla fall att Batman är den häftigaste! ;D

Berander sa...

Jadu, ibland kan artificiell förändring av sinnestillstånd vara en hjälp. Vissa människor lär sig sedan att klara den manövern själva, utan kemisk hjälp ;)

Kramas//Greken