16 september 2007

Calm Before The Storm?

Oförskämt lugn dag på jobbet idag. Lär få igen det imorgon, med råge, för så brukar det vara.

I övrigt har det inte hänt någonting alls egentligen. Den Lille kom förbi nu på kvällen, jag har saknat henne jättemycket. Hon har visst gått och förlovat sej, sjutton år gammal. Jag önskar att jag hade sån tro på framtiden och kärleken ibland, men samtidigt inte.
Och till förmån för min galna lilla vän dissade jag erbjudandet om en filmkväll, som jag verkligen inte velat missa.

Jag vill ha en chans till.
Kan jag få det, kanske?

Idag har varit en oförskämt bra dag.
Jag lär få igen för det, förr eller senare.

Godnatt, jag ska jobba om lite mer än tio timmar.

"Alltså, du har en pojkvän, jag har en blogg. Det är lite likadant ändå."
"Mm.. fast när jag är ledsen får jag kramar, och choklad."
"Mjo. Det är bättre än att sitta framför datorn och äta choklad alldeles själv."

Inga kommentarer: