21 september 2007

En vegetarian med lock för öronen? Hur sa?

Vaknade med feber imorse, men måendet har, otroligt nog, bara blivit bättre sedan dess. Nu är jag bara totalt täppt i näsan och har lock för öronen. Kul det ska bli att serva små pensionärer med tvivelaktiga röster imorgon.

Jag ser scenariot framför mej:

-Ursäkta?
-Hur sa?
-Ursäkta?
-Hur sa?

Jaja, det blir säkert bra.

I övrigt har jag fixat mitt obstinata busskort, kollat på Just Like Heaven, haft hopplös vinterabstinens hela dagen, käkat mer godis än planerat (fy skäms!), läst mindre teori än planerat (fy skäms!!) och varit allmänt vegeterisk.

Alltså, vegeterisk, som av att vegetera. Det kan ju inte heta vegetarisk, åtminstone inte i mitt fall. Det är den senaste upptäckten mina arbetskamrater gjort, att jag ytterst sällan äter grönsaker.

Uh.

Trött.

Inga kommentarer: