30 september 2007

Ehrrm, vilka är ni?

Öh, föressten...

Jag har alltid någonstans mellan 14 & 29 läsare varje dag.
Följande kan jag identifiera utifrån ren vetskap om att de kikar in här nån gång i veckan:
  • Kusin 1
  • Kusin 2
  • Faster
  • Lillebror
  • Johanna
  • Minelli
  • CC
  • Alce
Men resten då? Vilka är ni? Känner ni ens mej?
Kom igen nu, ge er till känna.
Jag kommer inte skriva ännu tråkigare bara för det, promise, och jag lär knappast tjata mindre om jobbet/Jimmy Eat World/Rebell Med Frusna Fötter heller.
Föressten, vill ni ha en ocensurerad blogg?
Kom på ett sätt att hindra min gulliga lillebror från att läsa här, som inte hindrar mej, trots att vi har samma IP-nummer.

Kom igen nu. Om nån som läser här faktiskt existerar i mitt verkliga liv också kan ni väl hicka lite i kommentarerna? Bara lite?

*hick hick*

Inga kommentarer: