2 september 2007

Waste Time

Dagens Mission: Göra ingenting.

Eller ja, så lite som möjligt. Plocka i ordning lite på mitt rum, kanske, för egentligen, egentligen trivs jag ju inte när det är rörigt. På sin höjd gå till Willys och köpa bröd, så slipper jag göra det imorgon innan/efter jobbet.

Jag leker ju vuxen denna veckan. Hur nu det ska gå till.
(Vuxen och vuxen, mamma är i Kroatien..)

Gårdagens plan innefattade fysisk aktivitet, men det skiter jag i, för som vanligt denna sommar (eller vad det nu är..) blåser det multum. När björken på gården böjer sej lika motvilligt men undergivet som en rysk gymnast med ryggskott stryker jag alla planerade planer och skriver SLAPPDAG i min icke-existerande kalender.

Har på känn att nästa veckas bloggande kommer handla om tre saker; jobb, mikromat och vädret.

Oh the joy.

Visste ni att jag har negativt vuxenpoäng?
Eller att jag är 11% fjortis?

1 kommentar:

Elin sa...

Min vuxenpoäng var 10, jag borde tydligen vara 19 år. Åh, den som ändå var det.

Eh, och jag är.. pinsamt nog, 19,9% fjortis. Damnit.

Hur kommer det sig, att jag både är vuxnare och mer fjortis än dig?

Skumt.