28 september 2007

Oföretagsam

Idag har jag dammsugat hela lägenhetens 74 kvadrat (tror det är 74), inklusive lillebrors rum, vilket vi skyller på ett infall av snällhet.
Utöver det har jag ätit spagetti med köttbullar, tagit ett bad och samtidigt läst tre kapitel ur Vävarnas Barn, samt lyssnat på Oasis.


Nu har jag återigen placerat mej framför datorn, och bestämt mej för att fredagen den tjugoåttonde september är en dag när man kan gå runt i mjukisbyxor och lillebrors gamla tröja en hel dag utan att skämmas. Varför?
För att jag fryser bara jag tittar ut genom fönstret.

"I never thought about that before"

Jäkligt bra tröja detdär.

1 kommentar:

Elin sa...

Åh, jag saknar storebrors tröjor. Är mycket svårare att kidnappa dom när han inte längre bor hemma.

(fast det ligger ett apr i min garderob som jag smugglat ut)

(: