19 september 2007

Houston, we have a förkylning

Uuuuusch.

Jag tycker inte om att det gör ont i halsen, att det kliar i öronen och att ögonen och näsan rinner. Det var bara ren djävla tur att det var lugnt på jobbet idag så jag fick slappa (och bli halvt ihjälskrämd) på a la cartén, annars hade jag fallit ihop i en skrynklig hög.

Och jag ska orka imorgon med.
Och lördag.
Och söndag.
Och måndag.

Hur?

Ingen aning. Får skaffa superkrafter. Och jag känner mig härligt kluven till det faktum att heltidspersonalen försvinner, en efter en. Det är en epidemi, det är det. Tråkigt, för jag kommer sakna dom, och positivt, för då kommer jag få jobba, Men på samma gång jobbigt, av just den anledningen, för det vore skönt med en ledig helg någon gång. Hur man än försöker är det inte lika gött att slappa måndag-tisdag.

Dagens enda pepp: Ikväll är det äntligen Grey's Anatomy igen.

Inga kommentarer: