24 september 2007

Kortfattad Oreda

Nu har jag hittat ett delmål igen. Skatecamp på Bryggeriet, första helgen i november. Gissa vem som ska se till att vara extremt ledig då?

Idag var det dock lite blåsigt. Såpass blåsigt att luvtröja modell större i kombination med vinden fick mej ur balans mer än en gång. Men jag var rätt nöjd ändå.

I övrigt är jag rastlös igen.
Jag vill ha vinter, jag vill ha snö, jag vill boka alldeles för många resor till fjällen, jag vill göra obskyra mängder julgodis för att sedan bojkotta julen totalt. Jag vill.. jag vet inte vad jag vill.. ha förmåga att utnyttja tiden kanske? Jag är på väg tillbaks in i min gamla vanliga asocialitet, been there, done that, jag vill inte dit igen.

Men imorgon ska jag klippa mej, rufset är alldeles för långt, och hoppningsvis träffa Moa. Måste träffa Moa faktiskt, hon åker till Oslo på lördag.
Eeeek.
Borde försöka inplanera en Göteborgssväng också. Det var alldeles för längesedan jag träffade Lina.
Ja.

Inga kommentarer: