30 september 2007

Right Back At You, Obi-Wan

Just det ja, jag glömde posta dagens bästa uttryck.

Eftersom jag fick ta hand om (nåja..) min för dagen ut-i-butiken-lokaliserade kallskänkskompanjon och vi är vana vid att kunna prata oavbrutet om det ena konstigare än det andra var det lite irriterande att inte kunna det, thanks to en aldrig sinande kö av söndagslediga femtioplussare. Vid tvåtiden började jag bli trött och disträ varpå följande meddelande nerklottrades på mitt postit-block.

"Jag skulle kunna döda för kaktus-sorbet nu! :| "

Som svar fick jag "R B @ U Obi-Wan"
Klockrent, I say.

Måste även tillägga att jag är väldigt stolt över ett; mej själv, för att jag har varit förvånansvärt organiserad och praktisk en hel dag och två; CC, för att hon överlevde en hel söndag i Camp Gulag.

Nu ska jag gå och lägga mej, och sova tills jag vaknar.
Åh.
Sova. Tills. Jag. Vaknar.
Wunderbar.

Tell me why I do like mondays.

Inga kommentarer: