5 september 2007

Hoppet Lever

Det kanske blir Håkan ändå.

Om inte min chef sätter sej på tvären totalt imorgon, vilket verkar högst otroligt. Jag övertalade Josse att ta min fredag mot hennes nästa lördag, och ärligt talat, jag skiter i att det där med helt lediga helger inte existerar längre, för Håkan Hellström, även i trängseln på Liseberg, är en upplevelse. Risken att bli medtvingad i x antal äckliga berg och dalbanor får jag väl ta... men inte Kanonen. Där går den definitiva gränsen.


Om jag är riktigt smidig kanske jag till och med lyckas övertala pappa att min körkortsinnehavande kompis får låna bilen, så slipper vi stressa som små råttor till tåget sedan. Heja SJ, kul att sista tåget går 22:40.
Värt ett försök, som sagt.

För Håkan är gud!

1 kommentar:

Elin sa...

åh åh åh, jag kommer typ dö av avundsjuka om du åker dit. Buhu.