4 september 2007

"Jag känner mej som ett UUUUFO!"

Nåja..

Riktigt så illa är det väl inte, men jag tyckte om min tenniströja. Och no way att jag lämnar tillbaka den riktigt än. Utskolningsperiod, ja. Till förmån för skjortor som är för korta och för breda. Snajsigt må jag säja. Och grädden på moset, nu måste jag lära mej stryka. Uff.

Lite purken över att jag missade min dejt vid glassboxen också, men man kan inte få allt.

Desto mer lättad över att jag inte kommer vara den enda 88:an i stan i vinter, om det skiter sej med fjällen vill säja. Även om det känns fastlåst och jobbigt. För den dagen vi sticker gör vi det med stil. Inte huxflux "bara för att", utan 100% medvetet, och I tell you, vi kommer tillbaks som kungar. För förr eller senare får jag ordning på det här. Skrivandet, livet, alltihop. Jag kanske rentav klarar att hålla mej till ämnet, det klarar jag. Måste jag så går det.
Jag måste tro det, eftersom det enda jag är intresserad av att plugga vidare till råkar vara den mest omöjliga yrkeskategorin i världen, iallfall nu. En skillad bloggare har minst lika stor chans att påverka som en ledarskribent i en dagstidning, om inte större. Handen på hjärtat, läser du HN:s ledare? Nej, just det.

Kåseriet då?
Mjo... det är ju skrivet med glimten.

[Tankepaus]

Men fan. Jag glömde kolla på Idol. Hoppas att det var ointressant som fan, för annars vet jag en som kommer ha en tråkig lunch imorgon.

1 kommentar:

Berander sa...

Ey! Long time no läs, sorry, men min tidsbubbla räcker knappt till sovtid ... *pöh*

Jag har kontakter och lite info om fjället om du vill, just say no... eller var det drygare än yes?

Ännyho, en kursare till mig har säsongat mycket och har kontakter och tips.

Kom och drick sommarT!

Kramas / Storsuki

BTW: koolast ordeverifieringen so far . sslajs *asg*