10 januari 2007

Det är över nu

Nu är det slut. Jullovet alltså, värre än så är det åtminstone inte. Jag försökte verkligen vända tillbaka dygnet igår. Jag släckte värmeljusen halv tolv, men sen låg jag och skruvade mej som en annan makaron i vad som kändes som timmar. Eftersom jag faktiskt har blivit bättre på att försova mej med åren, eller skoltröttheten, vilket som, så hade jag satt både mobilen och väckarklockan på ringning. Klockan fick flytta tvärs över rummet för att jag skulle vara tvungen att gå upp.

Det funkade. Det gjorde det, men jag är vansinnigt trött och om möjligt ännu mer omotiverad än vad jag var igårkväll. Skrev ett sorgset och argt inlägg som Blogger tyvärr valde att käka upp, så det besparar jag världen. Kanske bäst så iallafall.

Fem anledningar för att inte bara gå och lägga sej igen:
  • It Takes A Fool To Remain Sane med The Ark.
  • Köttbullar & Makaroner till lunch, hey alltid något.
  • 30 Seconds To Mars.
  • Frånvarostatistiken.
  • Kommer inte på någon femte anledning.

Fem anledningar att bara gå och lägga sej igen:
  • Frånvarostatistiken.
  • Vädret.
  • Köttbullar & makaroner till lunch, vadå tråkigt?
  • Vädret. Verkligen.
  • Att skolan börjar om en timme.

Inga kommentarer: