8 januari 2007

Tjejsnack v.2

Kroppen


Vad tycker du om din kropp?
Ganska bra, skulle jag tro. Den är som den är, och det är väl inte så tokigt?
Om du skulle förändra en sak på din kropp, vad skulle du förändra och hur skulle du förändra det? Jag vet inte riktigt. Jag borde träna mer för jag har varit ganska slö de senaste åren. Men det är inte för att bli smalare eller något annat, utan för att må bra.
Vad är du mest nöjd med på din kropp? Hmm.. Mina ganska långa ben kanske. Eller ögonen. Ögonen är själens spegel heter det ju.
Vad är du minst nöjd med på din kropp? Min hy. Definitivt. Hur mycket jag än tvättar och håller på får jag ändå miljoner finnar hela tiden. Det är väldigt irriterande.
Vilken kändis kropp skulle du vilja ha för en dag, och varför? Får man säja R2-D2? Jag har alltid velat veta hur det känns att vara av plåt. Jag har faktiskt ingen aning.. Keira Knightley kanske..?

Inga kommentarer: