22 januari 2007

Tjejsnack v.4

2006/2007

Bästa minnet från 2006? Det har jag redan skrivit någonstans, i nån av posterna från början av januari, men jag kan ta om det. Håkan Hellströmkonserterna, båda två. Det är sensommarmagi på hög nivå, helt otroligt! När mörkret faller och tiotusen personer sjunger med i Nu Kan Du Få Mej Så Lätt, jag bara ryser..!

Gjorde du något du aldrig gjort förut under 2006? Det gjorde jag säkert. Måste bara komma på vad det kan vara. Faktiska 5050-grinds, det lärde jag mej i våras. Jag lärde mej servera. Det gjorde jag. Jag åkte snowboard. Det gjorde jag. Och säkert en massa mer som jag inte kommer ihåg för att de har blivit invanda.

Vad vill du göra som du aldrig gjort förut under 2007? Ja du.. en hel massa saker. Ta studenten låter inte helt fel. Eller jo, det gör det, just nu, men det är effing oundvikligt.

Vad förväntar du dej av år 2007? Snö, sommarsol, musik, leenden, livsglädje, vänner, solnedgångar och allt annat som gör mej glad och lycklig.

Vad har du för sommarplaner? Jobba.. och Hultsfred, troligen. Fast första bandsläppet var inte jättekul, men det kanske blir bättre. Hoppas det. Och stranden, stranden, stranden. Älskar Skrea Strand!

Inga kommentarer: