29 januari 2007

Green Day

Green Day lyckas alltsom oftast toppa min Last.fm-lista. Fast min Green Dayperiod är sedan länge. Det vore säkert spännande om det var ett mystiskt mysterium som låg bakom, men så kul ska vi inte ha det. När jag lämnar datorn en stund låter jag iTunes stå på, med shufflefunktionen ikryssad, och då spelar den vadsomhelst som inte är avmarkerat. Och eftersom jag har en massa gamla Green Daylåtar liggande är det stor chans att de blir spelade. När jag själv kontrollerar mitt lyssnande blir det oftast något av dessa banden:

Jimmy Eat World
Death Cab For Cutie
30 Seconds To Mars
Story Of The Year
The Red Jumpsuit Apparatus

Men det är ingen ny information det, iallafall inte JEW och DCFC.
Tänka sej.

Och nu ska jag bete mej som Dobby och slå mej själv i huvudet. "Stygg Hedda, inte blogga på svenskalektionerna!"

Inga kommentarer: