23 januari 2007

Recap

Jag hade verkligen en bra fredag. Eller snarare en väldigt tidig och bra lördag, för det mesta positiva inträffade efter tolv. Stilettos och gråa, mycket för stora strumpor var en redigt lustig kombination, och välbehövlig i nollgradigeheten. Inte på mina fötter dock, jag skötte skrattandet och en tredjedel av frysandet.

Varm choklad.
Snabbmakaroner.
Sex and the City-dvdn.

Mucho gusto.

Bara för att påminna mej själv om att det finns positiva saker här. För att inte nämna dagens lilla, men ändå, snöfall. Underbart. Luften, tystheten, alltihop. Ni vet hur jag blir, jag blir till mej som bara den så fort marken blir vit. Jag är ett barn ibland. Nästan jämt. Jisses.

2 kommentarer:

Berander sa...

Visste du tt recap kan betyda regummerat? ;)

heddacarolina sa...

hade ingen aning faktiskt :)