23 maj 2006

Bullerbror Bloggar

Jävlar vad det åskade igårkväll, snacka om skyfall!
Inte så mycket bloggande däremot, brorsan ockuperade datorn tills mamma sa till honom att stänga av. Han har startat en blogg, den lille parveln. Iofs hade han redan en, som han startade prexis efter att jag startat denhär, men den har han nog glömt bort. Jag tror inte att han kommer skriva så ofta, men här finns han iallafall.

(Gårdagens inlägg handlade om en lerig fotbollsträning, helt förståeligt, och dom ack så uttjatade hörlurarna. Han är lite prylfixerad, men vi har våra egenheter allihop så...)

Och hädanefter tänker jag bara hänvisa till honom som "bullerbror", för jag vet att han stör sej något helt abnormt på det. Men han bullrar nästan jämt, oftast ganska omedvetet, men ändå.

Jag gillar sovmorgon, ibland. Men just nu har jag magknip.. och en vrickad fot.

Inga kommentarer: