30 maj 2006

Tjejsnack v.22

Vecka tjugotvå, I Köket:

Vem lagar maten hemma hos dej?
Oftast är det mamma, jag är inte bra på att laga mat, och det är inte speciellt kul heller. Men visst, makaroner och pannkakor och sånt enkelt fixar jag.
Har du nån särskild strategi för att bestämma vardagsmat? Njet. Är jag hungrig eller om det var o-god skolmat blir det riktig mat, annars mackor eller jordgubbsfil. Typ.
Vad åt du till middag igår? Köttbullar och makaroner, men jag är sjuker så det var mest därför. Nåt var jag tvungen att äta, liksom.
Ditt bästa tips på snabb/god/enkel/billig vardagsmat? Man ska inte fråga mej om sånt, det är dumt. Svaret är makaroner, eller spagetti. Med valfritt jox till såklart.
Favoriträtt? Mycket. Jag gillar allt med bearnaisesås, tillexempel. Och så. Jag kan faktiskt inte välja. Men jag gillar inte svamp, det är ruskigt.

Länk till Tjejsnack

Inga kommentarer: