30 maj 2006

Motarbetad

Så sitter man här igen då.

Solen skiner och asfalten är äntligen torr. Vi ska jobba med retorik på svenskan, och jag har tusen bra saker i huvudet som jag skulle kunna göra ett tal av. Så långt är allting utmärkt.
Men jag har feber. Jippi. Helt underbart jättekul, not! Måste ha fått någon mystisk förkylningsbacill i Eskilstuna. Halsen gör jätteont och ögonen rinner. Nåväl, jag får väl eländesblogga och försöka bli pigg nog att repa i eftermiddag. Repa står över allt utom magsjuka och egen död, iallafall i mitt universum.

Jag började skriva på en låt igår, men som vanligt när det är jag blir det antingen text eller musik, inte både och. Får ta med texten, och idén idag och se vad dom andra tycker.

It's just a fight
Between me, myself and I
Never thought someone would help me out
Until you


Usch, bra är det inte... men skit samma.
Har jag någonsin nämnt att jag är självkritisk?

Inga kommentarer: