11 maj 2006

Evita, min mage kurrar

Insåuppspelning idag. Alltså har jag sovit dåligt och var i princip spyfärdig hela religionslektionen eftersom jag bestämt mej för att sjunga Don't Cry For Me Argentina. Jag var helt hundra på att det skulle gå åt helvete, tillochmed sekunderna innan jag började sjunga. Första biten blev iofs riktigt mesig, men resten gick bra. Så fick jag en massa beröm sen efter också, så jag är nästan inte självkristisk alls. Duktig Hedda.

Till mat var det tonfisksallad, som jag verkligen inte tycker om, och eftersom vi åt sent så blev det bara ris på min tallrik, morötterna hade tagit slut. Och en Daim sen i tisdags som låg i botten på min väska, lite halvt massakrerad sådär.
Nu har jag ingen energi alls, för att sjunga inför publik tar på krafterna, och dålig lunch ovanpå det är en ren katastrof.

Niclas är plattfotad.

Inga kommentarer: