10 maj 2006

Sammanfattning:

Dethär har varit en jäkla berg-och-dalbanedag. Biptestet imorse var jobbigt, inomhusbrännbollen var jättekul. Jag har inte svettats så mycket, eller haft så roligt på en gympalektion på väldigt länge. Och nu är det bara tre kvar, sen är det slut. Jag vill inte det!

Håltimmarna avlöste varandra i sakta mak, det hände inte så mycket. Ett bråk som urartade pågrund av en smärre förolämpning och som avslutades några förolämpningar senare för att jag inte fann den senast utdelade förolämpningen värdig att svara på. Lite tafatt, lite borttappade nycklar och lite brottning. Glass på en solig gräsmatta, och ett råd utdelades angående hur jag ska göra högre ollies. Nyhetsflödet informerade mej om att även idyller kan krossas, relativt tidigt så när diskussionerna drog igång var jag inte ett dugg förvånad.

Det har varit en bra dag i stort, trots sympatidepp och peptalk.
Och vissa egocentriska tjockskallar som jag inte tänker nämna vid namn av händelse att någon som känner tjockskallen i fråga råkar läsa dethär. Man kan väl bara konstatera att David var på rätt plats vid rätt tillfälle och avsluta där.

Innerst inne är jag en riktig fighter.

Inga kommentarer: