23 maj 2006

Resfeber?

Jag känner mej lite stirrig. Stirrig och alldeles jäkla gråtmild. Gråtmildheten beror nog på att jag såg Just Like Heaven innan. Så fin den filmen var. Usch, jag blev jättelipig. Måste man vara ett spöke för att komma någon vart här i livet eller? På vissa fronter.

Stirrig, för att jag och Tovsan drar iväg till Eskilstuna imorgon kväll, med byte i Göteborg och lite övernattning hos hennes farföräldrar. Vi ska på Ung Vänsters riksting, och det ska bli jättejätteintressant. Inte för att jag tror att jag kommer ha åsikter om så jättemycket, jag är inte den mest insatta människan direkt. Kanske allmänt vänstervriden och pratsam, men jag har inte stenkoll på alla byråkratiska saker och så, jag är mest allmänhumanist och vill förändra världen så den blir mer rättvis. Look and learn, typ.

Es3A, jättebra föreställning också, bör säjas. Har iofs svårt att tro att nån trea läser dethär, för jag vet bara en person på skolan förutom jag som är bloggfrekvent, och det är Johanna, men ändå. (Jag räknar inte msn Spaces, MySpace och LunarStorm som riktiga bloggar, eftersom de två senare kräver medlemsskap, och Spaces bara är läskigt. Då var det sagt.)

Ska göra en "bussåkarskiva", massa musik. Kanske lägger upp låtlistan sen, när den är klar. Försöka att få mej att välja femton låtar av femtonhundra, det är som att välja antingen pest eller kolera. På ett positivt vis.
Hursomhelst, det kommer nog bli bloggpaus tillochmed söndag från och med imorgonkväll, men om det skulle uppstå brist på galenskaper kan man alltid läsa gamla inlägg. Men skippa september och oktober isåfall, jag skrev sporadiskt och skittråkigt då. Godnatt, önskar jag universum, och resten med.

Inga kommentarer: