23 maj 2006

I'm A Failure...

Jag kan verkligen inte plocka ut bara några låtar, för det finns så många som jag tycker så väldigt jättemycket om. Nåväl, här är en lista på de jag plockat ut hittills, det kommer väl sluta med uteslutningsmetoden, eftersom jag bara kommit till bokstaven D.
  • Never Take Friendship Personal - Anberlin
  • Time & Confusion - Anberlin
  • Walking On Broken Glass - Annie Lennox
  • Do The Whirlwind - Architecture In Helsinki
  • Atom & His Package - Atom & His Package
  • Boys Of Summer - The Ataris
  • Heaven Is A Place On Earth - Belinda Carlisle
  • The Rose - Bette Midler
  • Lover I Don't Have To Love - Bright Eyes
  • You're The Storm - Cardigans
  • The Wind - Cat Stevens
  • Devil In Jersey City - Coheed & Cambria
  • The Infanta - Decemberists
  • Personal Jesus - Depeche Mode
  • Beat Your Heart Out - Distillers

Hörde jag någon tänka "valsvårigheter"?
Nu måste jag sova.

Inga kommentarer: