2 maj 2006

Konsten att fatta beslut

Antingen tar jag samma jeans som jag hade igår. Men dom är förmodligen lite smutsiga eftersom jag skejtade. Fast det är inget större problem, förra veckan hade jag jeans som inte var tvättade på en månad. Eller så tar jag ett par rena jeans, men då måste jag värma upp dom, det tar tid innan dom blir mjuka och gosiga. Och att ha helstela jeans är inte kul alls.

Och vilka skor ska jag ha? Inte Converseskorna, eftersom de har skavt hål på mina lilltår. De är i onåd just nu. Skorna, inte lilltårna. Och dom rutiga har jag haft så mycket. Och skejtskorna, tja, om dom inte har lagat sej själva, helt mirakulöst under natten, så är dom inte sådär överdrivet tjusiga direkt. Jag borde skaffa nya. Snart. Men jag gillar mina skor. Även om dom är sönder, och ser ut som tofflor ungefär.

Jag ska vara hos tandläkaren om ungefär en halvtimme, så nu ska jag och mitt ego förflytta oss från datorn.

I eftermiddag är det rep igen. Johanna har nyckeln, undrar när hon slutar. För om jag har lite tur så slutar jag tidigare idag. Och jag borde ha kommit ihåg att säja tll nån i klassen att jag ska till tandläkaren, för vi börjar typ nu. Men det löser sej.

Ut i solskenet!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du ska vara glad att du inte känner dig så som jag gör. Jag kan bara använda ett par byxor (eller någor annat plagg) 1 gång, det är så j*vla irriterande och alla kläder är sååå otroligt urtvättade. Tvättkorgen är alltid full.
På tal om skor, mina är oxå sönder, Converse alltså. Konstigt att alla sånna går sönder jämt.

PS, Jag gillar din blogg.

Johanna sa...

Dina reliker till tofflor borde få ersättare tycker jag. Mohaha :P