8 maj 2006

Tjejsnack v.19

Vecka nitton, Sant eller Falskt?

Jag är alltid välorganiserad:
Nej, inte det minsta, falska alltså. Försök gå in på mitt rum bara, där ligger det två sönderskruvade skateboards, en elbas, och tre års samlade skateboardtidningar tillsammans med gitarrläxor och kläder över hela golvet.
Jag gör en budget för hushållsutgifterna och lyckas fördetmesta hålla den: Jag har ju inga hushållsutgifter direkt, men jag är väldigt sällan luspank heller, kanske luspank på fickpengar, men jag har alltid pengar på mitt egna konto på banken (inte det som mamma har koll på utan mitt).
Jag har gott lokalsinne: Ja, det har jag.
Jag älskar måndagar: Älskar är väl en överdrift, eftersom dagen börjar med sovmorgon, som jag inte alls gillar, och sedan kulturhistoria, men det är väl en dag som alla andra. Typ. Ska man tycka sämre om måndagar?
Jag ljuger aldrig, inte ens vita lögner: Pah! Ingen är så felfri, och om någon säjer att de är det då kan man vara helt säker på att de ljuger.

Länk till Tjejsnack

1 kommentar:

Johanna sa...

Måndagar är oftast ganska hemska och sega. det är som allra längst till helgen, det gillar vi inte!