29 mars 2007

En sak att prioritera

Det är ingen bra idé att hålla sej vaken med musik och mjölkchoklad till mitt i natten. Nu har jag blivit så trött att jag inte känner det längre. Tyvärr har jag inte haft något val.
Orsaken kallas Projektarbete.
Nu har jag skrivit så mycket jag kan skriva innan jag är klar, imorgon ska jag nämligen mixa låtarna och sen är det så gott som färdigt.

Jag fick lite fina saker på posten idag igen. Något att pigga upp mej med. Nya truckar, hjul och kullager. Och en CD-skiva, Full Collapse med Thursday.
Jag har egentligen bara en önskan för tillfället. Att det unerbara vädret ska hålla i sej in över nästa vecka, för jag har ingen tid till att skejta innan måndag, så är det bara. Imorgon och på fredag kommer all ledig tid gå till projektarbetet och i helgen ska jag jobba.
Jobba känns föressten som rena terapin jämfört med projektarbetet.
Riktigt gött.

Nu ska jag gå och lägga mej och titta på mina nya skateboarddelar. Så töntig är jag. Så mycket längtar jag till nästa vecka.

Inga kommentarer: