1 mars 2007

Andragradspannkakor

Har just tillbringat två timmar hos Lovisan som behövde moraliskt stöd och hjälp med pluggandet till nationella Matte B. Mutad med godis, haha.
Det är kul. Lilla Lovisa är en rolig figur.

Min mage bullrar.
Mackor?

Fler roliga saker: Grey's Anatomy. Det är antagligen inte meningen att man ska skratta åt dramaserier, men ibland är dom jäkligt roliga. Plus att jag gillar tänket. Och plagiatet från Scrubs, med huvudkaraktärens voiceover i början och slutet.

Teveserier som man faktiskt kan titta på:
  • Scrubs
  • Gilmore Girls (underbar dialog)
  • Anna Pihl
  • Grey's Anatomy
  • Ally McBeal
  • OC (ibland, inte alltid)
  • Vänner (i lagom doser)

Mackor. Ja. Nu, strax.
Pannkakor?
Imorgon.

Ibland är skolmaten dagens höjdpunkt. Visst är det märkligt. Ska det inte vara roligare än så? Det borde det vara, men ibland orkar man inte se framemot komplicerade saker, och då är någonting enkelt och greppbart (ätbart!) som pannkakor bra. Särsklit på fredagar, eftersom vi slutar efter lunch, och då är lunchen avslutet och ett naturligt mål. Mål på två sätt, oh, jag är så vitsig.

Klappar mej själv på huvudet.
Puss!

3 kommentarer:

Berander sa...

Humlig Heddious lär Lurvig Luns vua Cubase?

Vad sägs? På tisdag är det tenta, onsdag ny kursstart, dyk upp efter det så blir jag glad :P

BTW, måste man ha en keyboard för att få Cubase att fatta varonär det ska låta?!? DÄM...

Berander sa...

vua?

cuea skulle det ju vara... *hm*

heddacarolina sa...

jag har ingen aning.. jag och min klasskompis har bara upptäckt att hörlurarna till en av skolans cubasedatorer glappar. typ. och sen har vi en fin liten låda som man kopplar in datorn, och i den (roland jv nånting heter den) finns en massa olika ljud. mystiskt, det är vad det är.