4 mars 2007

Fortfarande Aggro

Min hjärna är i totalt uppror. Det kan bero på att jag har jobbat x antal timmar idag och bara sovit hälften så många. Kan också bero på att den är överfull med information och åsikter och meningslöst trassel. Jag vet inte.

Jag kan bara säja till mej själv att jag faktiskt har rätt. Och att jag lyckats vara lite openminded. Alla andra verkar ju ha så djävla svårt för det nuförtiden. Vad säjs om att inte lyssna på vad andra säjer alltid, utan våga dra en egen slutsats när du själv fått tag på tillräckligt med information?

Filosofiskt?

Knappast.

Vem försöker jag lura?

Mej själv, antar jag. För att jag är en så otroligt lättlurad och osäker person. Jag har noll koll på allt runtomkring mej, världen bara flyter förbi, som i en dimma. Nämnde jag att jag är naiv också? Och vill tro allt i världen om gott tills jag fått motsatsen bevisad för mej.
Tror fan att jag är förvirrad då.

Inga kommentarer: