17 mars 2007

Tjejsnack v.11

Tant eller fjortis?

  • Lördagskväll mysandes framför teven eller partaj natten lång? Det beror väldigt mycket på hur min vecka har varit, och om det finns nån rolig fest att gå till. Är inte mycket för teve heller, så det blir snarare dator/dagbok/gitarr om jag är hemma. Mycket funderande, med andra ord.
  • Hemmafest med vänner eller köandes till stans hetaste krog? Hemmafest i nittionio fall av hundra. Jag är lite för osäker för krogen. Osäker på mej själv.
  • Stereo på lagom volym eller fullt ös så det känns i hela kroppen? Fullt ös, om det är ösig musik. Lugn musik kan man lyssna tystare på, men man måste kunna känna lite bas.
  • Varm mössa för att inte frysa eller kallt om öronen för att inte förstöra frisyren? Har jag en dag när min lugg är perfekt skippar jag mössan, om det inte är råkallt, men är det tvärtom en dag med ful frisyr så blir det mössa eller keps.
  • Uppe med tuppen för att få gjort så mycket som möjligt eller sova jättelänge på en ledig dag? Det beror på hur mycket jag har att göra, men jag mår bra av att gå upp tidigt, om jag vaknar och är utsövd kan jag lika gärna gå upp.
Länk till Tjejsnack

Inga kommentarer: