27 mars 2007

Tjejsnack v.13

Din handväska

  • Anser du att du behöver använda handväska? Nej, jag äger inte ens en handväska. jag är inte den typen av person. Jag har en ryggsäck, eller en gammal axelremsväska istället. Funkar mycket bättre. Jag skulle aldrig kunna gå runt med en såndär liten sak i näven, det skulle se helt tokigt ut.
  • Vad har du i din handväska just nu? Ingenting, eftersom jag inte har någon, men i axelremsväskan har jag följande saker: Dagbok, mp3-spelare, mobiltelefon, fyra överstrykningspennor, ett papper om kompressorer, en binda, ett skavsårsplåster (använt), ett körkortstillstånd, min plånbok, en urgammal kortlek och lite grus.
  • Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil? Det varierar faktiskt. Oftast dagbok, kortlek och mp3, men inte alltid. Det är inte alltid jag har med plånboken heller.
  • Vad har du i väskan som du egentligen skulle klara dej utan? Plånbok, mobil, mp3-spelare, egentligen alltihopa utom dagboken.
  • Finns det någonstans du inte tar med dej handväska? Eftersom min väska fortfarande ine är en handväska, så nej. Men hade det varit en handväska hade jag inte tagit med den någonstans, för Hedda plus handväska är en lika fin kombination som schackboxning. Helt vrickat. (Inget ont om schackboxning, men det är en konstig sport.)

Länk till Tjejsnack

2 kommentarer:

Gerry Larsson sa...

Haha, schackboxning! Du är så härlig, garvade rakt ut på bussen nu när jag läste det! Hade glömt bort att det fanns :)

heddacarolina sa...

tack :)