5 mars 2007

Tjejsnack v.10

Vanor & Ovanor

  • Nämn en vana du har, något du gör varje dag: Massa saker, vardagsvanor som att borsta tänderna och äta frukost tillexempel. Att skriva dagbok är kanske en vana, men jag tänker inte på det sådär att jag "måste" så det kanske inte gills?
  • Vad har du för ovanor: Oj, det är jättemånga. Jag märker ord, jag väntar med att göra saker till sista minuten och jag äter alldeles för lite grönsaker, för att nämna några.
  • Nämn en vana du önskar att du hade: Äta mera grönsaker, haha. Nej, men att jag var bättre på att göra saker, inte bara tänka att jag ska göra dom.
  • Vad för ovanor stör du dej på hos andra: Folk som röker när det är icke-rökare i närheten, det är riktigt respektlöst. Vill nån ha lungcancer så, fine, men låt det inte gå ut över andra.
  • Har du haft någon gammal vana eller ovana som du skrattar åt idag? Det har jag säkert, men jag kommer inte på någon just nu. Kanske uppdaterar om jag kommer på någon.
Länk till Tjejsnack

Inga kommentarer: