12 mars 2007

Plockepinn

Jag letar fortfarande efter tajmingen.
Ollie to manual börjar iallafall funka nu. Damn, vad jag känner mej dum. Hur kunde jag släppa det? Vad hände? När jag äntligen börjat lära mej saker, när tricken äntigen satt. Då kom hösten, regnet och den pinsamt uppenbara avsaknaden av motivation och skatehall. Men skateboard är vad det är, när man ger det tid. Det är världens härligaste känsla ju.
Frihet.

Nog med skateboardtjat nu.

Idag har jag lärt mej parkera.
Och spelat in nästan en hel låt, som tog nästan halva dan.
Det låter bra iallafall, och det är ju huvudsaken.

Somnade i soffan till Ally McBeal, jag var så trött. Man blir det. Det är tungt att koncentrera sej och försöka minnas massa saker och vara stressad samtidigt. Men det löser sej nog. Det brukar det göra. Med sömn och frisk luft kan man kurera en hel del.

3 kommentarer:

Johanna sa...

Allt löser sig vettdu! Och det låter bra. Riktigt bra.

Berander sa...

Var kan jag lyssna?!?! Lägg upp länkar, nu, omedelbums och allra helst igår!!!

heddacarolina sa...

Stressa inte kusinon. Du ska få höra. När det är klart. Jag bränner inte ner en låt utan sång fattaruvälle :P