30 mars 2007

The End.

Nu är jag klar. Projektarbetet lämnades in tidigare idag, exakt klockan tre. Tilläggas bör kanske att det blev 24 sidor långt och att jag gick och la mej klockan fyra imorse, och började skriva igen så fort jag vaknat.
Så himla skönt att allting är klart, nu kan jag ta det lugnt.
Jag stack ner till cisternerna sedan, skejta bort all trötthet. Det fungerar. Tills man kommer innanför dörren igen, nu sitter jag här och gäspar i väntan på tacos.
Det är en till sak som jag kom på, jag har levt på mackor sedan i onsdags kväll. Eftersom jag försovit mej har jag missat skollunchen och när man sitter och panikskriver är det mycket enklare att bre ett par mackor än att koka makaroner. Om koka makaroner kan ses som jobbigt.

De undrade om jag vill med och grilla. Hade jag inte haft mina skabbigaste jeans och ett sömnbehov större än någonsin hade jag hängt med. Verkligen. Det hade jag kunnat behöva. Men fan också, allt kul händer när det ofunkar för mej.

Jobba imorgon.
Det känns... inte jobbigt.
Rena befrielsen jämfört med projektarbete faktiskt.

Jag kanske orkar skriva någonting mer välskrivet och innehållsrikt senare, möjligtvis.

Inga kommentarer: