15 april 2006

Solsken

Idag har jag inte gkort så mycket förutom att käka godis och skejta. Jag tror jag har skejtat i säkert fem timmar och det känns. Jag är helt mosig i kroppen nu. Fast vad gör det när man har fått solbränna på armarna? Just nu sitter jag och skelar av trötthet, så det blir säkert fel bokstäver, men det är sånt man får ta. Jag mår åtminstone bättre än mina skor.

Rostat bröd + varm choklad + film + grinig lillebror som kan leda till grinig mamma = Kanske en trevlig kväll... Den som lever får se.

Och föressten, No Comply är jättesvårt, jag fattar inte alls hur man ska göra. Det tar vi imorgon.
Longboarden fick lite motin också. Motvind tyvärr, och jag önskar att det fanns en bro över stora vägen mellan Tröingeberg och Östra Gärdet så man kunde åka från kiosken däruppe och hela vägen ner till gamla Lasarettet utan att putta fart, men icke. Falkenberg är staden med korta, alternativt obefintliga backar. Och cykelbanan ner till Vinbergs kyrkby är alldeles för smal för att vara värd besväret att ta sej från Vinberg och hem igen. Jag vill bo i Kalifornien. Morr.

Inga kommentarer: