27 mars 2006

Bonnie Tyler

Jag tränade spinning innan, och det var jätteskönt. Jag orkade mycket mer än jag trodde att jag skulle orka så jag körde mycket längre än vad jag hade tänkt. Nu funderar jag på att gå ut i det läskiga vädret och kolla om bäcken blivit översvämmad än och sen gå och lägga mej. Man sover så gott när man är genomtränad.

Jag ska försöka träna mer, jag mår bra av det. Och om jag väl kommer igång är det inte jobbigt alls sen, det handlar bara om att skapa rutin.

Nästa gång Frasse spelar omgjorda åttiotalshits på träningen slänger jag nog ut både honom och stereon genom fönstret, och det är ett ganska lamt hot för träninglokalen ligger i en källare. Men försök träna till en technovariant av Turn Around (Bright Eyes) med Bonnie Tyler. Uöääääh!

Orginalet är åtminstone uthärdligt.

Dagens låt: Cautioners - Jimmy Eat World

Inga kommentarer: