24 mars 2006

Vuxenpoängsräknare

Nu blev jag bara rakt av toksugen på mörk apelsinchoklad, såndär riktig finchoklad. Med små små bitar av apelsinskal i mörk choklad. Kanske för att jag vet att vi inte har någon sån hemma. Och för att jag aldrig skulle köpa sån själv heller, nej jag tar av mammas.

Det är nog det enda sättet jag kan samla vuxenpoäng på.

Mörk choklad.

Jag övningskörde innan. 105 på Årstadrakan, nytt hastighetsrekord faktiskt. Och jag fick bara fem kärringstopp. Bara. Jag är rätt kass. Min hjärna funkar inte riktigt under stress. Nu ska jag ringa mamma och se om hon kommer hem snart eller om jag ska äta själv för att inte dö av svält. Mat, inte choklad.

Socker. Så. Fin.

Vadsjutton, börjar jag återupptäcka Kent eller?

1 kommentar:

Johanna sa...

Musik går i perioder. Det är typ bevisat. Eller nått.