17 mars 2006

Hårsprejsreaktionen

Vissa vet det förmodligen redan, men jag är lite smått överkänslig mot hårsprej. Och jag har inte lyckats tvätta ur allt klet ur håret de senaste dagarna, och därför har jag skaffat mej lite halsont och rinnande ögon. Det är synd om mej. Upplysningsvis.

Skolans nya ketchuptryckut-saker är en komplett besvikelse. Man kan inte göra gubbar på makaronerna med dom, och det är, enligt mej, en rättighet man bör ha som gymnasieelev. Dom gamla var bättre, kladdigare men bättre. Fast dom såg ut som... tja.. (komigen nu, gissa!)

Estetföreställningarna är somsagt över och förbi.
Funderar på om jag ska kolla på Miffo, slutet på teve, det är en riktigt bra film.
Virus är hungrig.
Jag är trött, o så trött.
Ursäkta, jag skriver askasst när jag är trött.
Jag ska aldrig mer.

Inga kommentarer: