14 mars 2006

Trendsetter?

Lunar har skapat om "dagboken" till "bloggen". Duh.
Hej och hå, ska Sveriges fjortiselit börja blogga?
Så känns det. Det är väl en fem-sex pers i min klass som vet vad en blogg är förnåt. Låt det vara så.
Allt jag börjar gilla blir inne, ungefär ett år, eller ibland ett halvt efter att jag upptäckt det. För att dra några exempel: skateboard, post-hardcore (emo, dummies), Green Day, bloggar, converseskor etc.etc.
Och jag är fan ingen trendsetter. Jag är bara jag. Jag råkar snava in på det mesta precis innan det blir mainstream tror jag. Eller så är det redan inne, men att jag inte märker det föränn jag börjar intressera mej? Halleleluja...

Idag har vart en upp och ner-dag. Vg i slutbetyg på matten, och starkt Vg på nationella provet, jag är duktig! Riggat scen och kännt mej allmänt sysslolös, repat, kass skolmat och så vidare. Imorgon smäller det. The Phantom of the Opera is here, inside my mind...

Inga kommentarer: