19 mars 2006

Uppvaknande

Wake Up - Coheed & Cambria, nattens finaste.

Johanna, lova att du kollar på dom på Hultan åt mej. Lova det. Helt suveräna.

Jag spelade Warcraft II nyss, man kan lungt säja att dataspelsutvecklingen gått fort fram. Det är inte tio år gammalt än vad jag vet. Inte för att jag vet, jag har noll koll på sånt, men iallafall, jämför man WC II med World of Warcraft, alltså det är som att jämföra en plastburk md ett trumset. Nästan. Men det är gulliga röster på Warcraft. "Yes, my lord" Fåren är helt bäst också. Uppifrån ser dom ut som Virus hela högen. Inte för att fåren fyller någon funktion i spelet, mer än att vara ivägen, och explodera om man klickar för mycket på dom, men ändå. Trevlig detalj liksom.

Badboll ringde innan, hon har varit sjuk en hel vecka, men hon informerade iallafall om att vi inte har Kulis imorgon, för sömnpillret är tjänstledig. Alltså sovmorgon till kvart över elva, vi tackar och tar emot.

Jag önskar att jag hade nåt mer intressant att skriva om, men jag har nog inte det. Det känns bara som om jag behöver skriva lite, låta orden flyta ut en aning, men jag vet inte. Varför ska jag skriva om jag inte har nåt att skriva om? Fast jo, tjejsnacken för vecka tolv damp ner i mejlboxen innan, jag skulle kunna skriva det. På en ny post. Jupp, det gör vi.

Inga kommentarer: