8 mars 2006

Statistiknörden fortsätter...

...för jag gillar statistik, det är kul att ha senare i livet, eller nåt. Djupt som fasen iallafall.

Falkenberg-stats 8 mars -06
  • Temperatur kl. 16:14: +0.8
  • Väder: Knallsol, lite blåsigt
  • Skolmat: Fisksoppa, riktigt god faktiskt
  • Mössa: Ja, men inte inomhus


Jag är jätteglad, jag har haft en tokbra dag, och jag vet inte ens varför. Jag fick MVG i Dans & Gestaltning A och det hade jag aldrig trott, för jag har som jag sagt tusen gånger nu, extremt usel grundmotorik och koordination. Jag tar mej igenom världen som Bambi på hal is ungefär. Fast på två ben, inte fyra. Och jag längtar till nästa vecka för då är det estetföreställningar och det ska bli så sjukt roligt, det trodde ni inte va? Jag, scenskräcken personifierad, längtar till estetföreställningarna. Men detär inte uppträdandet i sej jag gillar, det är mer allt runtikringandet, att skratta ihop, nervositeten (i lagom mängd) det är bara kul. Och att få spela en massa och allt sånt. Föreställningarna för allmänheten är föressten klockan sju på både onsdagen och torsdagen. Kom dit förtusan! Jag är den blonda basisten som spelar Phantom of the Opera. Om ingen jävel färgar håret på mej förståss, men jag har vart blond i sjutton år och det tänker jag fortsätta med.

Igår sa jag en rätt knäpp sak om mej själv, hmm.. jag kom att tänka på det, så jag skriver upp det också. "Jag är knappast nån av de snyggaste tjejerna i universum, men jag är å andra sidan väldigt snäll." Det symboliserar nog mej. Jag är en sån där typ som alla kan bli kompis med. Det är en sjukdom, jag tar mediciner och blir snart frisk, och det smittar inte. Jag är snäll. Men ibland vill jag vara mer än snäll. Bläh.

Nu ska jag plugga matte tror jag, nationella på fredag, Hurka!

Inga kommentarer: