8 mars 2006

Tjejsnack

Här hittade jag något som tydligen kallas Tjejsnack. Fem frågor varje vecka som man kan svara på. Eftersom jag gillar frågor så, here comes a värry good försök. Och ja, om jag skriver på svengelska fler gånger är det tillåtet att arkubusera mej. Jättetillåtet.

Vecka tio:

Hur många timmar sover du per natt och är det tillräckligt för dej? Tja, mellan sju och åtta timmar, beroende på om jag fastnar i en bok eller nåt innan jag somnar. Oftast är det tillräckligt, men inte alltid. Om jag inte sovit ordentligt bör jag matas med choklad, annars blir jag farlig.
Har du lätt för att bli arg eller upprörd? Nej, inte egentligen, jag kan bli småarg på skoj, men inte riktigt arg. Rasism, fördomar och annan skit däremot, det gör mej galen av ilska.
Dricker du mycket kaffe, kanske för mycket? Kaffe är illasinnat i kombination med Heddious. Heddious blir spattig av allt som innehåller koffein, vare sej det är Cola eller kaffe. Oboj däremot, det är toppen.
Har du mobiltelefon, och isåfall, använder du den för mycket? Jo, jag har mobil, och alla som nån gång försökt nå mej via den vet hur lätt det är. De tycker att jag använder den för lite istället. Är jag inte hemma så är jag inte, get done with it.
Hur många timma tillbringar du vid datorn varje dag? Det varierar. Är det fint väder, noll eller kanske bara kolla mejlen. Om jag blir blogg-manisk, eller det är massa kul typer på msn, då blir det mer. I genomsnitt en eller två timmar per dag. Alldeles för mycket.. Iiik.

Inga kommentarer: