24 mars 2006

Fredag, jäkla fredag.

Jag har en finne precis vid näsborren. Eller kommer att få, ont gör det hursomhelst.
Jag är odrägligt hungrig eftersom min lunch bestod av en våffla. Jag kan inte rå för att soppan var slemmig. Jag väntar med att äta för jag tänkte fika med mamma när hon kommer hem. När hon nu gör det. Snart hoppas jag.

Ungefär så kul har jag just nu.

  • Pressure - Paramore
  • Frank - Kent
  • What Sarah Said - Death Cab For Cutie
  • Polaris - Jimmy Eat World

Och angående Polaris. Jimmy Eat World är från Arizona, alltså menar dom inte den polarisen som finns vid nord och sydpolen och däromkring. Det finns verkligen ingen polaris i Arizona, jag tror att där är lite öken-aktigt. Men jag har aldrig varit där så jag är inte helt säker.

Finns det snö i Arizona? Svar skickas till kommentarsfältet.

Inga kommentarer: