9 mars 2006

Den Mystiska Personalen

Falkenberg-stats 9 mars -06:
  • Temperatur kl. 20:23: -5.6
  • Väder: Kallt
  • Skolmat: Lasagne och ekvationer
  • Mössa: Synnerligen

Jag har pluggat matte med Alex och Sara idag. Sara är klok, mycket smartare än jag. Oboj, vi kläckte skumma ideér må jag säja.

Alex - Bakterier dubblar sej varje timme det vet jag.
Sara - Dom förökar sej 20% varje timme, det står här (i en ekvation)
Alex - Det är nog inte såna bakterier som jag känner till.
Hedda + Sara - "Jätteskratt"

Okej, jag veeet, jag vet, man ska inte skriva ner skämt, det blir aldrig lika bra, men jag är lite udda. Det är därför alla tycker så mycket om mej. Not. Men blä.
Om jag cyklar i mörker önska jag alltsomoftast att det kankse inte bara var min cykellampa som lyste upp vägen framför. Två cykellampor skiner mer än en. Det är logik. Och Hedda plus logik är oftast ingen bra kombination. Men det är sånt man får ta här i livet.

Later, alligator.

Och imorgon är det sluttplutt med matte för min del. Frihet, weii!

Inga kommentarer: